My “Olga” March, 2021






In March I will complete my new work “Olga”
Collaboration with Yan Stepanenko gave me a lot of inspiration, I swam with great pleasure on the waves of the Symphony of Grace and created many new works. And I am all the more pleased that not only I like these works, but they have real connoisseurs who buy them. This is what happened with my “Olga”. Now connoisseurs from Germany admire her and she captivates them with her charm.

Моя «Ольга» Березень, 2021

У березні місяці я завершую свою нову роботу “Ольга”
Співпраця з Яном Степаненком подарувала мені море натхнення, я з величезним задоволенням пропливла хвилями Симфонії Грації і створила багато нових робіт. І мені тим більше приємно, що ці роботи подобаються не тільки мені, а в них знаходяться справжні цінителі, які їх набувають. Так і сталося з моєю «Ольгою». Тепер їй милуються поціновувачі з Німеччини і вона підкорює їх своєю чарівністю.




Comments

Popular posts from this blog

ОГХУ им. Грекова. Хроника 1865-1938

VERA KHOLODNAYA