4 March is Benjamin’s birthday. 2021

















In March we always celebrate Ben’s birthday. That’s what happened this year 2021. Every time I wait for new photos of our boy from Cape Town and watch with joy how he grows and turns into a man. I always dreamed that he would go to the Rada, and that’s what happened. Ben has grown to be tall, well-built, and very much like his grandfather, which he is proud of!
Currently, Ben has stopped communicating with me and I understand that his inadequate father is behind this. But I’m not upset. This is his life and his choice. One thing I’m sure of is Benjamin. A very affectionate and caring person and his mood and attitude will soon change.

Березень-день народження Бенжамінa. 2021

У березні місяці ми завжди відзначаємо день народження Бена. Так і було цього 2021 року. 

Щоразу я чекаю з Кейптауна нові фото нашого хлопчика і з радістю спостерігаю за тим, як він росте і перетворюється на чоловіка. Я завжди мріяла, щоб він пішов у Раду, так і вийшло. Бен виріс і став високим, добре складеним і дуже схожим на дідуся, чим він і сам пишається!
В даний час Бен перестав зі мною спілкуватися, і я розумію, що за цим стоїть його неадекватний батько. Але я не переймаюся. Це його життя та його вибір. В одному я впевнена-Бенжамін дуже лагідна і турботлива людина та її настрій та ставлення скоро зміниться.




















Comments

Popular posts from this blog

ОГХУ им. Грекова. Хроника 1865-1938

VERA KHOLODNAYA