My home, my Odesa, my model Roxanne.




Lord, how I miss my home and my work! I find the photos and cry. I want to go home unbearably, although I understand in my mind that I am terrified. I live here, living day after day with prayers for my country and my hometown. My whole world, all my friends have changed, but man is an adaptable creature and the only thing that remains for me personally are memories.
So I look at my photos and share them with you!

Мій дім, моя Одеса, моя модель Роксана.

Господи, як же я сумую за своєю домівкою, за своїми роботами! Знаходжу фотографії та плачу. Нестерпно хочу додому, хоча розумом розумію, що дуже боюсь. Живу тут, проживаючи день за днем ​​з молитвами про свою країну та своє рідне місто. Весь мій світ, всі мої друзі змінилися, але людина істота пристосовується і єдина, що мені особисто залишається, так це спогади.
Ось і розглядаю свої фотографії та ділюся ними з вами!





Comments

Popular posts from this blog

ОГХУ им. Грекова. Хроника 1865-1938

VERA KHOLODNAYA