Odesa in Autumn. November 2020


https://www.facebook.com/groups/461052681344642/posts/1603730150410217/

I don’t know why, but in life I always miss autumn. This is probably why my memories of Odesa are so warm and sad. When we lived in Cape Town, I really missed autumn, and now in Cyprus, during our communication with Rada, I enjoy admiring the views of rainy Cape Town in autumn, especially when we have real heat here – +40. Everything is relative.
I wrote a lot about my autumn feelings and I won’t once again overload you with them. I’ll just share the photos.

Одеса осіння. Листопад 2020 року

Я не знаю за що, але по життю мені весь час доводиться нудьгувати восени. Напевно саме тому мої спогади про Одесу, такі теплі і сумні. Коли ми жили в Кейптауні, мені дуже не вистачало осені, а тепер на Кіпрі я із задоволенням милуюсь під час нашого спілкування з Радою видами осіннього дощового Кейптауна, особливо коли у нас тут справжня спека-40. Все пізнається в порівнянні.
Я багато писала про свої осінні відчуття і не стану в черговий раз перевантажувати вас ними. Просто поділюсь фотографіями.


















Comments

Popular posts from this blog

ОГХУ им. Грекова. Хроника 1865-1938

VERA KHOLODNAYA