Лімасол. Спека, Живопис, Шпиталь та Черешня

 




Лімасол. Спека, Живопис, Шпиталь та Черешня

І ось нарешті спека, про яку трубили медіа, накрила і острів. У нас 36 градусів за Цельсієм - а це майже 100 за фаренгейтом! Нормальна активність можлива лише під кондиціонером чи вентилятором. Але незважаючи на це, я продовжую займатися йогою вранці і ходити на заплив у море рано-вранці. У неділю ми проводили нашу Раду. Вона продовжує свою європейську подорож і надіслала мені відеоматеріали про виставки в Парижі. Там чудова погода, зовсім немає спеки.
Вчора ми відсиділи кілька годин у черзі до шпиталю – я проводжу обстеження своєї печінки. Там хоч би працюють кондиціонери.
Незважаючи на спеку, я продовжую займатися живописом — оскільки це і є моє життя.
І ще на п'ятий рік життя в Лімасолі я вирішила взяти участь у місцевій груповій виставці. Про подробиці писатиму в міру надходження новин.
Та й ще — такої черешні, яка цього року продається в супермаркетах, я ніколи не бачила і не пробувала. Вона приголомшлива. Пишуть, що її завозять з Греції.

Heat, Painting, Hospital and Cherries
And finally, the heat that the media trumpeted has covered the island. We have 36 degrees Celsius - which is almost 100 Fahrenheit! Normal activity is possible only under air conditioning or a fan. But despite this, I continue to do yoga in the morning and go for a swim in the sea early in the morning. On Sunday we held our Council. She continues her European trip and sent me videos about exhibitions in Paris. The weather is wonderful there; there is no heat at all.
Yesterday we spent several hours in line at the hospital - I am having my liver examined. At least the air conditioners work there.
Despite the heat, I continue to paint - because this is my life.
And for the fifth year of living in Limassol, I decided to take part in a local group exhibition. I will write about the details as I receive news.
And besides, I've never seen or tasted the kind of cherries that are being sold in supermarkets this year. They're amazing. They say they're imported from Greece.







Comments

Popular posts from this blog

Wine route with tourists. Fairview and Boschendal Farms

2021. Roma Holidays. Day-2-Villa Borghese

Лимасол. Мій сон про Ігуану. Липень, 2025