Лімасол влітку. Липень, 2026
Лімасол влітку. Липень, 2026
Влітку Лімасол дедалі частіше нагадує мені Одесу. Може, не саму Одесу, а скоріше дачу на Кароліно-Бугазі.
А чим спитаєте?
А тим, що влітку до нас з'їжджаються родичі, не так багато хотілося, але і так приємно. Прилетіла наша Рада, і ми насолоджуємося її спілкуванням. Повернувся з поїздки Теодор, а також з Відня прилетіла Марсель, і ми плануємо зустрітися всією сім'єю на святкуванні дня народження Георгія. Як чудово, коли є сім'я, і я зараз собі уявляю, як я була б щаслива, якби мені вдалося дожити до моменту, коли всі наші онуки одружаться, і у нас з'являться нові та нові члени нашої родини, і ми колись зберемося всі разом! Я мрію про такий момент!
Limassol in the summer. July, 2026
In the summer, Limassol increasingly reminds me of Odesa. Maybe not Odesa itself, but rather a dacha on Karolino-Bugaz.
And what, you ask?
And the fact that relatives come to us in the summer is not so much what I wanted, but it is so nice. Our Rada has arrived, and we are enjoying her company. Theodore returned from a trip, and Marcel also flew in from Vienna, and we plan to meet the whole family to celebrate Georgy's birthday.
How wonderful it is to have a family, and now I imagine how happy I would be if I managed to live to the moment when all our grandchildren get married, and we have new and new members of our family, and we will all get together someday! I dream of such a moment!
Comments
Post a Comment