Mumbai. Victoria Station. 2015
Мумбай. Вокзал Вікторії.
Розмістившись на рикшах ми вирушили на перший пункт нашої екскурсії-на вокзал.
Коли ми підходили до вокзалу, я зрозуміла, що означає, що в місті живе така кількість людей, людські юрби виходили нам на зустріч і це вражало.
Історична довідка:
Найвідомішої пам'ятки архітектури Вокзалу Вікторії, наразі перейменованої на Чхатрапаті Шиваджі (CST), яка є об'єктом Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Побудований за проектом Фрідріха Вільгельма Стівенса під впливами вікторіанської архітектури, неоготики, італійського ренесансу, станція була побудована 1887 року на честь золотого ювілею королеви Вікторії. Будівництво тривало 10 років. За зразок взято лондонську станцію Сент Панкрас. Вокзал був побудований на місці станції Борі і є одним із найжвавіших залізничних станцій в Індії.
Ми поринули у вагон на куплені місця і це теж було щось. Вагон був набитий битком і так багато тактовності чужих людей я ніколи не відчувала.
Мені й кільком жінкам пощастило-вдалося сісти. Але прямо над нами звисали індуси.
Хочу ще помітити, що я прилетіла о 4-й ранку, а прокинулася о 6-й. Я практично не спала і це було для мене складно. Коли ми вийшли для пересадки на якійсь станції, стоячи під палючим сонцем я почала спливати, непритомніла! Але Євген бувалий мандрівник вихопив у когось пляшку вода, просто вилив її мені на голову. Мені полегшало і я не стала проблемою для групи.
Ще один спогад про цей день у наступній історії!
Mumbai. Victoria Station
Having settled on rickshaws, we went to the first point of our excursion - to the station.
When we approached the station, I realized what it means that so many people live in the city, crowds of people came out to meet us and it was impressive.
History reference:
The iconic Victoria Station, now renamed Chhatrapati Shivaji (CST), is a UNESCO World Heritage Site. Designed by Friedrich Wilhelm Stevens and influenced by Victorian architecture, Neo-Gothic, and Italian Renaissance, the station was built in 1887 to commemorate Queen Victoria's Golden Jubilee. Construction lasted 10 years. London's St. Pancras station was taken as a model. The station was built on the site of Bori station and is one of the busiest railway stations in India.
We plunged into the car to the purchased seats and that was also something. The carriage was packed to capacity and I had never experienced so much tact from strangers.
I and several women were lucky - I managed to sit down. But the Indians hung right above us.
I also want to note that I arrived at 4 in the morning and woke up at 6. I practically did not sleep and it was difficult for me. When we left for a transfer at some station, standing under the scorching sun, I began to swim away, and lost consciousness! But Eugene, an experienced traveller, snatched a bottle of water from someone, and just poured it on my head. It became easier for me and I did not become a problem for the group.
Comments
Post a Comment